Finders keepers


Kaos på jobbet idag, det gick bra till strax före lunch, sen började allt, blev lugnt efter ungefär 2 timmar, sen är det en person som ringer och sjukanmäler sig 1,5 timme innan den personen ska börja jobba, jag och en till ringer runt till alla, + några till, nee ingen som kunde. Jag hoppas dom klarar det bra ikväll.


Daniel är och skruvar med sina nya högtalare till bilen, jag funderar på om jag ska åka på affären och köpa något att äta på. Är sugen på marängswisch. Ska iallafall se Talang2009 som börjar om 1 timme.

Och imorgon är det party!! Skulle egentligen jobba 7-15 på söndag men lyckades byta bort så jag börjar inte förens 15,30 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback