.


Härligt väder ute, äntligen lyser solen, jag blir så glad då.
Ska jobba några timmar idag 13-16, (hemtjänsten) dom var tvungen att ha folk då dom hade möte.
Tänkte att jag skulle gå till jobbet då det är så fint väder.

Pappa har ju skaffat en cykel till mig också, den jag hade förra året är det någon som har tagit, kan man bara inte låta andras saker vara? Ne det verkar ju vara svårt.
Ska hämta cykeln idag, eller imorgon, det kanske är lite is på vissa ställen, men det är mycket asfalt också, det tinar ju bra då solen är framme. Och det tar bara 15-20 minuter att cykla till jobbet och med bussen tar det 20 minuter, så det är ju bättre å cykla + att det är skönare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback