Kaffe


Sitter och dricker en kopp kaffe nu, ska snart ta å gå till bussen. Tandläkaren väntar ju som sagt.
Efter det ska jag äta lunch på stan, och såg att jag fått mail från din sko, har tittat på ett par stövlar där och nu var det 100 kr rabatt på dom, inte helt fel.
Sen ska jag kika efter någon klänning till helgen, ska ju till Marre på tjejkväll på lördag och efter det så blir det nog utgång.

Och det är redan torsdag, sjukt vad tiden har gått fort.
Har varken skola eller jobb idag, men måste plugga när jag kommer hem, vid 19 ikväll.
Imorgon ska jag jobba på morgonen, sen blir de plugg efter det.
Har ens inte kommit igång ordentligt med engelskan än, tycker det är jättejobbigt. Pratade med läraren i förrgår och sa det, då sa hon men lämna in det du har gjort då.
Men jag känner jag vill ju slutföra någonting, så jag Måste göra det.


Mina böcker kom igår, vet inte vilken jag ska börja med, alla verkar ju så bra.

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-25 @ 16:05:00
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback