Idol!!


Vilken rolig dröm jag hade inatt, drömde att jag var med idol, hade kommit vidare till auditon i Sthlm, och tjatade massa på att Daniel skulle följa med mej och ringde runt till alla. Haha.

Är så trött idag, orkade inte kliva upp egentligen. Har såå ont i min visdomstand som håller på å växer där långt inne i munnen, känns som den växer rakt in i kinden, kan ens inte öppna munnen ordentligt för de gör så ont.
Har tagit alvedon nu, de kanske lindrar smärtan lite.


Ne dags å borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Haha jasså du är också sån? Jag trodde verkligen jag var ensam om det. Men så är det väl alltid, man tror alltid att man är konstig fast det finns flera som tänker lika eller liknande.

Jo jag håller med, det är skitjobigt :/ man får väl försöka arbeta bort dem tankarna eller nått?

Kramis!

2008-09-23 @ 22:50:10
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback