Sjuk?


När jag vaknade för ungefär 2 timmar sen hade jag jätteont i halsen, jag har inte tid att vara sjuk.
Men nu känns det bättre iallafall. Tur det.

Ska snart ner på stan och köpa Daniels present, vet vad jag ska köpa både till födelsedagspresent, 1 års present och julklapp.
Men jag har inte råd att köpa allting på en å samma gång, börjar med 1 års presenten.

Måste vänta på reklamen, ska gå upp till Daniels jobb då han slutat så ska vi iväg å storhandla, sen blir det träning ikväll, tänkte träna idag kl 12, men eftersom det kändes som jag va sjuk så väntade jag med det. Men som sagt nu känns de bättre så de blir nog träning ikväll..

Nu ska jag göra mej lite kaffe och glo på tv innan jag hoppar in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback