Koffein & Kärlek


Nu har jag druckit ett glas med bamyl koffein och en kopp kaffe, och ätit frukost.
Så nu kanske mitt huvud kan vakna till, känns som jag kan sova hela dagen, vilket betyder att jag har sovit alldeles för mycket.
Nu ska jag iväg å träna iallafall. Kanske blir pigg då?

Men kommer inte vara hemma förens runt 22,45 ikväll och ska upp tidigt imorgon så det blir väl lite ändring på det då.
Ska jobba 16,50 - 21,50 och imorgon 16,40 - 21,10.
Bra att jobba kväll och få lite OB.

Jag har världens bästa pojkvän, hittade en klänning på tradera som jag ville ha, åsså köpte han den till mej :)




Älskar Daniel av hela mitt hjärta. Ingen är bättre än honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej om du vill köpa de svarta pumpsen från gojane.

så har jag ett par i stl 8 som inte passade mig. har lagt upp en annos på tradera för endast 400 kr..bud sen men. slipp tull och lång väntetid.ta chansen. MVH Josefin

2008-10-09 @ 12:32:06
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback