Hur lyckas jag?


Jobbat på morgonen, sen var jag iväg på intervju, vet inte hur det gick, svårt att säga.
Sen skulle jag åka till pappa och hämta mina träningskläder träna och sen på biblioteket med skolan för nånting.
Men iallafall då, eftersom Daniel är hemma från jobbet idag så tog jag hans bil, och Hans nycklar, så jag hade inte mina nycklar på mej där jag har nyckeln till pappa och där jag har mina träningskläder.

Lagomt less jag blir då, bara att åka hem och jag hade betalat parkering och allt, nej då.
Pappa var inte hemma heller och hade inte på mobilen.

Så nu sitter jag i soffan har nyss ätit lunch och ska snart till biblioteket.


Kommentarer
Postat av: Roxanna

hehe ja dom verkar så mysiga!

jo det är sant,vissa är asdyra ju!

vad ligger dom på ungefär?

2008-10-06 @ 21:58:53
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback