Då var det fredag igen!!


Redan, en vecka har gått, och som vanligt hänger jag inte med någonstans.
Borde egentligen inte sitta här å skriva, måste göra mej iordning, men ja vill ändå bara skriva av mej lite.

Igår kväll när jag åkte bussen hem från jobbet satt jag och funderade på en sak, (som alltid när jag åker buss, tänker för mycket.) Ja men iallafall, tänkte ta upp det här i bloggen och fråga vad andra tycker, men sen kom jag på att det kan ju bli lite sura miner.
Så jag håller det nog för mej själv ändå.

Idag är de ganska fullt upp, skola,träning,möte, men sen har jag inget å göra i ungefär 2 timmar och det känns väldigt onödigt att åka hem. Kanske hittar någon som vill fika med mej eller nåt?
Ja å efter det är det jobb.
Och imorgon bitti åker vi till Övik. Ska bli roligt.

Ne nu har jag skrivit för mycket.
Tackochhej!

Kommentarer
Postat av: Amela

ring miiiiiig

2008-10-12 @ 17:54:40
URL: http://amav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback