Blää


Jag är så jävla less.
Fick skitlön, kommer inte kunna leva den här månaden.


Bussen går om 20 minter, och 15 minuter ska jag stå utanför dörren, och jag har ens inte gjort någonting, som vanligt då.
Jag är less på jobbet, finns typ inga pass, imorgon ska jag jobba 16,50 - 01,30. Mot min vilja kan jag ju säga också, men de e bra pengar och jag måste ha pengar.


Gick och kollade på presenten jag ska köpa till Daniel, och det var mycket billigare än jag trodde, det gjorde mej glad iallafall.
Ne dags å göra något så man inte missar bussen?
Idag har jag inget jobb iallafall, bara träning. Ska på spinning, inte ett dugg sugen, men jag kan inte sitta här hela dagen, ska ändå på möte nu innan, så jag måste ju ändå till stan.


GE MEJ ETT MINNESKORT TILL MIN MOBIL SÅ JAG KAN HE IN LÅTAR PÅ DEN TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback