sova


Nu ska jag snart lägga mej, ska upp och jobba imorgon.
Blev inget tvättat idag heller, hade ju inget tvättmedel, så nu har jag bokat in en ny tvättid.

Mår jättetilla har gjort det hela kvällen, trodde det skulle bli bättre efter vi hade ätit middag.
Som idag bestod av risgrynsgröt och mackor , haha vi orkade inte göra något mer avancerat.
Men det har nästan bara blivit värre, men det blir nog bra om jag får sova ett tag.


Har en jobbig dag framför mig imorgon, men jag vet att jag kommer att klara det, och jag vet att jag måste klara det...Om det ska bli någon förändring, och det vill jag ju.
Så gärna, men det kommer bli jobbigt, men allt måste bli värre innan det blir bättre sägs det ju. Iallafall i detta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback