Har jag sagt att jag älskar mat??


Om jag inte har gjort det så gör jag det nu, jag kan äta jämt hela tiden, åhh jag älskar allt gott.
Ikväll ska vi äta lax med sweetchilisås och tomater och klyftpotatis, det är sååå gott.
Och nu ska jag äta köttfärsås och grönsaker till lunch, också gott, fast lax e ju godare såklart.
Sen blir det något chokladigt till efterrätt ikväll, älskar choklad också.

Har gått å tänkt på de där lite, precis som jag tänker på allt annat...Åhh!!!



Finns det liv på Mars??
Ja det kan man ju också fråga sej, nee nu e maten klar.

Kommentarer
Postat av: M

Här hemma vart det fläskfilé med potatisgratäng och så tomat och mozarella som tillbehör.

2008-11-14 @ 18:01:03
URL: http://mazlin.scriptorium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback