Äntligen


Nu har jag äntligen köpt ett minneskort till min mobil, så jag slipper lyssna på radion hela tiden. :)

Har varit igång hela dagen, jobbade, sen kom jag hem och gjorde mej iordning lite sen åkte vi och kikade lite överallt, bland annat på en loppis här i torvalla, hittade en jättefin ljusstake, åsså var vi ner på stan och kollade då dom hade någon uppvisning med skidor och snowboard.
Och nu sitter jag här, har precis ätit middag, idag blev det tacos.


Nu ska jag vila lite, sen får vi se vad som händer ikväll, lugnt blir det ju iallafall, ska upp klockan 8 imorgon ju.
Skönt att ta de lugnt ibland, känns att kroppen behöver det, speciellt sen halloween.

Kommentarer
Postat av: Nelly

haft en trevlig kväll:D?

2008-11-15 @ 21:08:26
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback