Åhhh!!!


Det känns som om jag har sovit i 1 timme, jag är så trött, ögonen vill bara åka ihop på mej.
Vet inte vad jag ska göra, eller jo det vet jag ju, ska jobba, sen skola. Sen hem och sova.
Åsså blir de väl träning ikväll, jag måste vila när jag kommer hem, fullt upp hela veckan med jobb och skola också.
Känns som om jag skulle vilja ha en heel dag att sova, men det får vänta några dagar till.
Jag ska ju inte klaga egentligen, ska ju vara glad att jag har ett jobb, men det skulle vara så skönt med sovmorgon =P


Ha en bra dag! Det ska jag försöka ha.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

:( Stackare! jag vet hur det är, jag har nästan aldrig tid jag heller men det är så skönt när man väl kan unna sig det! Guld värt!!

2008-11-17 @ 18:12:54
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback