Ny vecka


Första dagen på den nya veckan avklarad.
Dagen har gått otroligt fort faktiskt, känns så bra att sommaren äntligen börjar komma, tråkigt att man måste sitta inne nästan varje dag bara. Men då tjänar jag ju lite pengar istället.

Massagen idag behövdes verkligen, jätteskönt.
Har fått tid hos en sjukgymnast nu också, ska dit på torsdag.
Hon som masserade idag sa att jag hade sne bäcken, så mina ben är olika långa, måste berätta det för sjukgymnasten så dom får fixa till det.

Imorgon blir det å kliva upp tidigt igen, spinning å sen jobb igen.
Efter jobbet måste vi iväg å handla massa mat...Alltid lika kul..Eller? :P

Nu ska jag packa iordning lite för imorgon sen blir det sängen.

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback