Jag är inte förvånad


Ja jag ska väl egentligen inte vara förvånad att det snöar i mitten av Maj här i Östersund.
Lite konstigt känns det ju dock, i helgen var det +20 och man kunde gå barbent, nu är det +3 och snöar för fullt.
Det är även vitt på marken och träden :(
Man måste faktiskt få klaga då det är såhär.


Vet inte vad jag gör uppe nu, tänkte äta lite frukost och lägga mej å vila en stund till.
Sen ska jag träna, å jobba.
Sista introdagen igår på jobbet, så idag ska jag jobba själv. Hoppas det går bra.


På lördag blir det party hos Madde, ska bli roligt.
Och på lördag flyttar Mia till Flen, det ska dock bli tråkigt. Men ska träffa henne imorgon för en fika och säga hejdå.

image134


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi hade 27 grader förra helgen och nu har vi 6 grader, snacka om skillnader, konstigt!

2008-05-14 @ 19:13:39
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback