Glas & Glass


Förstår mej inte på folk som slänger glasflaskor på gångvägar och i gräsmattor, tänk på alla barn som är där, djur, och på gångvägarna då man cyklar. Blir ju punka på en gång.
Då jag cyklade hem idag var det hur mycket glas som helst, tur att jag lyckades undvika glaset.

Har nyss varit ute i solen, fortfarande jättevarmt, skulle kunna gå ut å gå nu, men är alldeles för trött.
Höll på å somna på jobbet förrut idag.
Skulle bli jättefint väder hela veckan, synd bara att man sitter inne hela dagarna. Men man får passa på. på kvällarna istället.

image144
Tycker om sånna där bilder, drömmer mej bort. Måste våga sätta mej på ett flygplan och åka utomlands. Skulle vara så underbart.

Apropå jobbet så gick det även idag jättebra.
Satt med en person idag som sa att jag var jättebra, och hade gått fram fort.
Så sa jag att alla nya elever hade kommit så långt. Men han tyckte jag var jätteduktig för jag var sådär trevlig och sa alla bra saker man skulle säga å så.
Han trodde absolut inte DLX (det lilla extra), testet skulle bli något problem. Känns bra, oroar mej lite för det faktiskt.


Skulle kunna sitta å skriva hur mycket som helst, känns bra å bara skriva av sej.
Idag då jag cyklade hem så plingar en gubbe bakanför mej, och jag cyklar långt till vänster...Å då tänker jag han kör säkert om på höger sida, nee men då ska han om på vänster sida och skriker till mej "Det är faktiskt höger trafik i Sverige idag!!".

Nu är det snart pussy cat dolls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback