Kanske


Ja man kanske skulle ta å uppdatera lite, har varit helt off i flera dagar nu.
Sov heela måndagen, förutom dom gångerna jag var upp och åt lite.
Har släppat iväg mej till träningen bara för å komma ut å göra nånting.
Idag har jag ätit lucnh med mamma på stan också, det var trevligt, vi ska ses mer oftare eftersom varken hon eller jag gör någonting på dagarna.
Sen var jag på nån basinfo på arbetsförmedlingen, höll på å somna men de gick bra.

Skulle sen iväg å söka jobb här i Torvalla på hemtjänsten och äldreboende, dom hade öppet hus så jag gick dit och pratade lite lämnade cv och grejjer.
Sen kom LT dit, och dom ville ta kort och fråga massa frågor, håll utkik i morgondagens eller lördagens LT om ni vill se mej haha :P

Och nu sitter jag här och väntar på att Daniel ska komma hem, vi ska laga middag, köttfärsnånting, är inte alls sugen på det, usch.

Bilen är inte lagad än heller, slangen som jag hade beställt var fel så han på bilaffären beställde en ny igår så den kommer imorgon bara hoppas den är rätt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback