1 år äldre...


Och smartare...Eller? haha, vet inte riktigt om det stämmer va.

Vaknade nyss, ska nog baka lite bröd och göra tårta tror jag. Fast ja glömde ju köpa nåt å ha på tårtan igår då vi handlade så jag ska väl gå ner på baracken och köpa det, vet inte riktigt vad, men nåt med choklad blir de iallafall ;P Jag ville ju ha jordgubbar, men de fanns inte.

Har lite å göra idag faktiskt, ska till arbetsförmedlingen och lämna lite papper, eller först måste jag på biblioteket och kopiera dom.
Sen ska ja till farmor och fika lite, och få någon liten present.
Ska hämta bilen också, Daniel lagade den igår, världens bästa som stog ute i över 1 timme i stormen och frös ihjäl.

Och senare idag/kväll ska jag och Amela ut och äta nånstans.
Blir nog en ganska bra födelsedag ändå.
Förra året kommer jag ihåg att ja firade med Jocke och Alex i Sthlm vi 3 delade på en tårta, eller ja dom åt väl mest haha.
Fast sen åkte jag hem den helgen och firade med kompisarna i Östersund.

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback