Helgen..


Har haft det jättebra sen i torsdags, kom fram till Umeå 21,55 då åkte vi runt lite och hälsade på en kompis till Amela och Andreas, sen i fredags så var vi på stan och nere vid något köpcentrum vid Strömpilen.
På kvällen åt vi hur god middag som helst på O´learys, det ska vi göra om.
Sen på lördagen bar det hemåt igen, dollarstore i Strömsund blev det ju absolut stop på :)
Köpte mej en termosmugg, plasttallrikar och muggar till semestern, skålar och lite andra smågrejjer.

Då vi kom hem så satt jag mej i min bil på en gång och åkte ner mot älvros där min älskling, Tobbe och Emelie var i en stuga i skogen. Då jag kom fram öste regnet ner, åskade och blixtrade, tycker egentligen inte om det, men lite mysigt var det.
Och i söndags mitt på dagen åkte vi hem.

Hade ju mitt första test på jobbet i torsdags, gick jättebra de också, och på fredag har jag mitt andra, + att jag har besiktning då.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback