Var glad det är ju sommar??


Var på affären och handlade lite när jag var nere på stan.
Det står en kille framför mej och ska handla lite, och jag står då i kö bakomför som man gör.
Sen kommer killens kompis och ställer sej FRAMFÖR mej, som om han tränger sej i kön....Jag kunde inte bara vara tyst, blev så irriterad.
Så jag sa Men hallåå? då lyssnade dom inte sen sa jag det igen, då vände sej bägge två om och då sa jag, jag står här och det är faktiskt kö bakomför mej.
Då gick killens kompis och ställde sej där, sen sa han "Var glad det är ju sommar.."
Jaa jag är jätteglad men jag tycker ändå inte man tränger sej i kön sa jag tillbaka.

Åhh, blev riktigt irriterad, gör man sådär eller? Okej om hans kompis skulle betalat hans varor, men annars. Man gör inte sådär.




Men nu är jag glad, har varit nere i lillänge och köpt 2 vaser, lite underkläder och jordgubbar.
Ska till Daniels stuga sen då han kommer hem. Solen skiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback