Fixa & trixa


Ska snart göra mej iordning och åka iväg ut en sväng, ska träffa Therese och lite sånt.
Har så tråkigt, har hunnit med att tvättat idag iallafall.
Mina kläder, Daniels kläder ska jag tvätta på fredag. Usch vad jag skämmer bort honom haha :P

Ska nog kanske ner till skatteverket idag och ändra min adress, lite drygt och åka till pappa och hämta post och sånt.
Men får se har inte bestämt mej än.
På fredag och lördag blir de stråket iallafall, dom ville att jag skulle jobba på lördag, men eftersom jag ska jobba hela yranveckan så sa jag nej till det, så jag kan vara ledig 2 dagar och festa lite.

Dom ringde nyss från jobbet, ska jobba imorron 6-10, och på fredag 8,20-11,20.
Förhoppningsvis blir det längre.

Och på söndag ska vi ju på dop till lilla Tindra...Ska på stan på lördag och köpa present till henne, åsså ska Daniel köpa jeans till mej, fast jag vet inte vad, antingen svarta, eller ljusa. Får se vad jag hittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback