Bättre


Känner mej mycket bättre just nu faktiskt, hoppas det är ännu bättre imorgon.
Dom frågade ju om jag kunde jobba imorgon också, ville, men tackade nej för jag vill ändå spara rösten å eftersom jag hostar ganska mycket fortfarande.


Måste iallafall ner på stan en sväng imorgon och kolla efter skorna som jag verkligen har letat överallt.
Finns dom i min storlek här i stan blir dom mina.
Då Daniel slutar så ska vi nog iväg å kika på tapeter, vi vill tapetsera om i köket.

Håller på å fixar iordning i skrubben, ska ju fixa så jag kan ha det som en liten garderob, :)
Skulle inte vara helt fel och göra om den till en riktig walk in closet.

Nee nu ska jag äta lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback