Siffror


Gick ganska bra på intervjun igår tror jag. Det var 3 saker man skulle få godkänt på om man skulle få jobbet.
Första va intervjun, sen referenser och ett datatest.
Var och gjorde datatestet idag, man fick upp 6 rader med olika siffror åsså skulle man skriva av dom så snabbt som möjligt, hade 20 sekunder på sig på första momentet och andra var de 40 sekunder
Och det gick snabbt kan jag ju säga iallafall.
Då jag gick därifrån hade jag bara massa siffror i huvudet och framför ögonen, satt ju ändå där 1 timme :P


Har nyss ätit lunch sitter å spelar lite guitar hero.
Ska in till stan en sväng snart, sen ikväll blir de träning med Amela.
Och imorgon ska jag tvätta, behövs verkligen har typ inga rena kläder.

Kommentarer
Postat av: Ina

Lycka till med jobbet. Hoppas du får det. :)

2008-01-16 @ 13:20:27
URL: http://InaSwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback