Helgen..


Åkte till Kvissle i Fredags vid 10, åkte skoter på dagen och på kvällen drack vi lite och spelade spel, och guitar hero, ovanligt :P
Hade jättekul.
Kom hem vid 16 tiden igår, hoppa in i duschen käka middag, sen åkte vi på fest till några kompisar i Lugnvik.
Förfesten va kul, men krogen va väl ja....mindre kul.

Har nyss målat naglarna, och nu har jag tråkigt. Daniel ligger å sover.
Orka sova, och vakna om 1 timme och va ännu tröttare, nää då sitter jag hellre här å nördar.

Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen åsså ska jag lämna tillbaka en tröja på hm.
Sen på kvällen blir de träning.

Vill bara att klockan ska bli 20 så att jag får kika på de där nya sångprogrammet på 3an, singin bee. Verkar jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback