Bydalen


Kom inte på någon bättre rubrik idag.
Längtar tills på lördag, hoppas jag kommer hem hel bara.
Och på kvällen ska vi ju på Maddes fest...Ska bli kul :)

Tiden gick fort på jobbet idag också, men var jättetrött och hade svårt å koncentrera mej, blev bara 5 timmars sömn inatt, tänkte försöka lägga mej lite tidigare ikväll får se hur det går med det.
Katten ligger i mitt knä och vill leka, försöker bita mej i armen, haha men han lyckas inte.


Åt jättegod mat nyss, lax i ugnen och potatis.
Älskar verkligen lax, skulle kunna leva på det och kyckling....Och pasta förståss.
Jordgubbssylt e jag också helt såld på.


Ska spela lite kort nu, fast jag e så dålig förlorare och Daniel vinner alltid...nästan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback