worst day ever


Ja jag tror att jag har den värsta dagen för de här året.
Först skulle ja få pengar av Alfa-kassan, men de kunde ju jag glömma. Dom skulle ha massa mer papper än vad jag skickat in, så jag ringde och frågade å då sa han att de skulle ta 4-5 veckor innan jag fick pengar.
Får dock lön på måndag, men eftersom jag bara jobbade 1 vecka i januari så får jag preciiis så jag klarar å betala räkningarna.

Har hänt massa andra dåliga saker också, ja jag e negativ men de får man faktiskt vara ibland...Även fast jag är det väldigt ofta :P

Ska gå ut ikväll iallafall, inte för att jag vet hur jag har råd med det, men men. Daniel betalade lite alkohol som jag ska dricka på förfesten. Blir nog lugnt hela helgen. Å jag som tänkte bjuda Daniel på bio imorgon....Blää :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback