Vaken



Ja nu har jag varit vaken ett tag.
Pappa ringde och väckte mej, ska hämta bilen klockan 12 :)
Läängtar, måste köpa lite grejjer till den också bland annat en kupévärmare.
Daniel ligger dock och sover, sa att Vi skulle hämta bilen klockan tolv...Så sa han VAA klockan 12???
Sen somna han om typ haha.

Jag är fortfarande inte frisk, kände mej ganska bra då jag ringde och sjukanmälde mej, men nu då jag vaknade andra gången så var de ju helt fel.
4e dagen jag e såhär hes nu..
Ja måste ju tjäna pengar, och nu då jag har bivit medlem på jocks också så måste ja ju träna.
Usch blir så less.


Ena katten stog alldeles nyss bredvid tvn och kikade lite och undrade vad är det där, åsså peta han lite på tvn då lät de ju lite åsså blev han skraj haha, dom e så söta.....Ibland :P

image102


Jag längtar så mycket till sommaren.
Jordgubbar, sommarskor, bara ben, ja allt man kan tänka sej som hör sommaren till.

image61

Kommentarer
Postat av: Amela

Tycker du om jordgubbar?

2008-02-06 @ 20:17:13
URL: http://amav.blogg.se
Postat av: Sandra S

Ååååh, SJUKT söta kattungar!!

2008-02-06 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback