Trötter


Är jättetrött, önskar ja kunde orka sitta uppe lite längre på kvällarna, men är helt död efter klockan 23 på kvällen.
Och jag vill inte lägga mej själv, så jag sitter uppe längre för att Daniel ska göra det.
Jaa lite töntig är jag, men äsch :P

Har bakat bröd ikväll också, hade inget å göra. Det blev väldigt gott faktiskt :)
Jag älskar å baka och laga mat, de skulle ju va kul å ha ett eget bageri, om man bara tänker på dom positiva sakerna, inte de där att man ska ha kontroll på ekonomi å grejjer haha.


Jag trodde våren va på väg här för några dagar sen ja, men där hade jag ju väldigt fel, har väl snöat sisådär 5-10 cm ikväll.
Jag vill ha vår/sommar åhh.
Jag kommer tjata jättemycket om de där, ända tills den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback