National treasure


Har nyss kikat på national treasure, stavas så va??
Trodde inte de skulle vara någon bra film, men den var helt okej.
Har laddat ner Tvåan också, ska väl kika på den någon dag snart.

Ska iväg å träna med en tjej på jobbet imorgon så de ska bli kul.
Känns lättare å gå iväg å träna då man är 2 på något sätt.
På kvällen blir de party sen.
En kompis till Daniel fyllde ju år förra veckan så ska väl fira honom lite å så :)

Var hos läkaren igår, han tyckte jag skulle vara hemma en vecka från jobbet eftersom jag är så stel i rygg och nacken.
Men jag sa att de räckte med idag, måste tjäna lite pengar också. Ska ringa till en sjukgymnast på måndag och boka tid, sen skrev läkaren ut värktabletter åt mej så jag hoppas dom ska hjälpa tills jag får tid hos sjukgymnasten.


Sandra har flyttat till egen lägenhet idag så vi ska till henne en sväng å kika nu.
Sen blir de hem å sova, ska upp gaaanska tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback