Kent + Storsjöyran


Det blev ju ingen kent konsert för mej i Sundsvall den 8e mars...

Men så gick jag in på aftonbladets hemsida och kikade och såg att dom ska spela på storsjöyran..Underbart.

Så då ska jag gå och se dom iallafall.



Daniel är på väg upp till Skellefteå med sin bror som ska röntga sitt knä.

Jag ville följa med men de fick jag ju inte eftersom jag ska jobba.

Lite orolig e jag, hatar min oro...Har pratat med honom 2 gånger i telefonen...Ska nog ringa snart igen.

Känns bätte då.


Har varit en lugn helg iallafall...Jätteskönt.



Ska snart åka iväg till jobbet, jobbar mellan 12-20,30. Drygt...Men har ju något å göra iallafall å inte bara sitta å vänta på att dom ska komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback