host host


Jag är fortfarande dålig..Inte roligt.
3e dagen som jag e hes nu låter som, ja nåt hemskt iallafall.

Var och köpte 2 spel idag, när och fjärran och yatzy. Det var billigt och det är ju så kul med spel :)
Provade spela när och fjärran var jättesvåra frågor så de va väl inte så jättekul.
Har spelat yatzy 2 gånger nu och jag har vunnit bägge gångerna.

Imorgon ska jag äntligen köpa bilen, har längtat så mycket.
Fast blir nog hemma från jobbet iallafall 1 dag till.

Jag skulle kunna åka till Sundsvall  bara för å köpa en tröja som ja hittade där sist vi var där, men hade ju inte så mycket pengar då.
Ska väl kanske ner på stan nån dag och kika om dom kanske har fått in någon liknande här, den va så jääkla snygg.

Ska sätta mej och dricka te nu och spela yatzy igen haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback