Lilla julafton

Igår så var vi ju hos pappa och firade lite julafton. Han fick lite fikapengar och en mögelost från oss.
Och vi fick presentkort på en 3-rätters middag på Dalwinnies för 2 personer, är nog en av dom bästa julklapparna, så skönt att gå ut och äta bara jag och min älskling och mysa, inte så ofta vi gör sånt.

Och jag fick ett presentkort på valfri butik i stan av farmor, och daniel fick lite choklad, åsså fick vi en fotogenlampa, jättefin. Ska bara köpa fotogen så vi kan använda den.
Presentkortet tror jag att jag ska köpa ett par stövlar för, måste verkligen ha det.
Snart går bussen till stan, ska hämta bilen, sen på elgiganten och skopunkten, sen ska vi ut och äta med mamma, kjell, angelica och några till.

Ska lägga upp lite bilder senare eller någon annan dag, lite tråkigt att bara läsa utan bilder? Det tycker iallafall jag.



Och väskan, ja jag fick den ju inte i julklapp, men min älskling ska bidra med lite pengar, så jag kommer ha råd att köpa den. Jag är ingen väskmänniska, men den där väskan, ja jag e kär helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mill

Vilka fina klappar du fick!

2008-12-26 @ 20:02:39
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: nikita

tjusig väska, vart finns den? (A) fniss!

2008-12-29 @ 22:45:18
URL: http://nikini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback