Julpynt & Första advent


Igår hade vi en mysig dag, åkte runt och kollade lite överallt, skulle köpa en ljusstake och efter mycket om och men så hittade vi en som vi tyckte va fin.
Och senare så var det dags för julskyltningen, helt värdelöst måste jag säga, men det var ändå lite mysigt och gå runt där i snöandet.
Efter vi gjort allt det så åkte vi till Linda och Bische och hälsade på, sen skulle vi till Marre så jag skulle fixa naglarna...Men då hade inte jag köpt allt man skulle ha, typiskt.

Då vi kom hem lagade vi underbart god middag, skulle göra efterätt sen men både jag och Daniel blev så mätta så vi hoppade över det, tänkte sova i soffan men vi började städa och julpynta istället.
Så nu är det jättefint och mysigt här, tycker om julen.
Har inte gjort det förrut, men jag är glad att jag har en pojkvän som älskar julen så att då har de blivit att jag också börjar tycka om den lite mer.

Har tagit lite bilder på vårat julpynt, men dom är på Daniels dator så jag får lägga in dom sen.

Nu ska jag till jobbet, och jag gillar det inte efter 3 dagars ledighet, jag är sååå trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback