Julklappar

Idag har jag köpt Daniels julklappar, hoppas han blir glad över det jag har köpt, har en 3e som jag bara ska fixa lite med.
Imorgon ska jag köpa pappas, fixa klart med mammas och farmors, dom ska få kort på mig och Daniel, så jag ska köpa ramar till korten :)

Åkte aldrig till farmor igår, var till Daniels farmor istället, hon e ganska cool, svär och har sig haha.
Men imorgon ska vi då till min farmor och äta middag och fika lite.


Åkte med Daniel in till jobbet imorse, så jag fick från hans jobb till stan, jag var jättetrött från början av morgonen. Men då jag hade varit ute och gått blev jag lite piggare, tog lite kort på vägen, tänkte lägga upp dom här ikväll.
Hoppas min älskling kommer hem snart, han är ute på stan och köper dom sista klapparna...Till mig kanske?? ;D





Nej vet ni vad, jag tycker  nästan det är roligare att ge bort presenter och julklappar, och se glädjen hos andra än att få själv.Ja jag ska ju inte ljuga om att jag inte tycker om att få det själv, för det gör jag, jag ääälskar presenter, men man blir ju så glad själv när man ser andra bli glad.

Kommentarer
Postat av: Mill

Hoppas att alla julklappar blir bra och God Jul!

2008-12-22 @ 18:44:02
URL: http://millssvada.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback