Fy tusan!


Ojj vad jag är trött.
Ska snart iväg och jobba, sen ska jag på "möte", sen hem och vid 17 tiden ska jag träna.
Jag börjar må bättre nu, har varit lite dålig på träningssidan i 2-3 veckor, men jag har haft sån huvudvärk + förkylning + lite lat, hehe.
Men ska ta de lite lugnt nu, funderar på att börja gå på body balance så jag kanske kan lära mig att slappna av lite bättre och bli mjukare i kroppen.

Ska jobba idag, imorgon och lördag, sen är jag ledig på söndag. Då ska jag sooova ut. Skönt!


Dags att borsta bissingarna och gå till bussen..Det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp, måste ändå alltid stressa till bussen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Min drömvikt är 57 kg. Men frågan är ju om jag kommer se sjuk ut då? Med tanke på en vän till mig (som är lika lång) som väger 55 kg och hon är väldigt smal med tunn kroppsbyggnad. Jag har trots allt hyfsat grov benstomme så jag måste ju tänka på det också. Man kan ju ställa 5 st med samma längd, alla tränade och smala och ändå skiljer vikten ganska ordentligt från person till person.

2008-12-18 @ 15:40:40
URL: http://foolishnews.blogg.se/
Postat av: Tobias

nepp hon beställer på hemsidan, billigare :) jag vet :(

2008-12-18 @ 21:50:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback