Arg!!


Idag har verkligen inte varit en bra dag. Usch säger jag bara.
Ska inte klaga så mycket här, bara lite, måste få skriva av mig.
Jobbet, ne det ska vi inte ens tänka på, men 1 av 3 dagar avklarade. Ja.
Busschafförerna i den här stan, ahh, det känns som om dom ska köra av vägen närsomhelst, tvärbromsar och har sig hela tiden.
Sen är jag bara allmänt arg idag, ibland har man ju sånna dagar, skulle haft en såndär boxningssäck att slå på.
Fast det börjar gå över nu tror jag, eller det går upp och ner.
Jag ska kolla klart på hells kitchen, sen ska jag sova. Imorgon är det en ny dag, kanske vaknar jag på rätt sida? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Mill

Ibland behövs sådana där dagar för att avreagera sig lite. Hoppas att det kändes bättre när du vaknade igen.

2008-12-20 @ 16:24:18
URL: http://millssvada.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback