sex and the city soundtrack


Jag  måste egentligen plugga...
Ska ha möte med en lärare imorgon om mitt intresseområde, klimatet.
Har spånat lite själv, men inte skrivit ner det på papper. Ska göra det nu, sen ska jag äta lite glass.



Hmm och naturkunskapen då?
Ja jag har iallafall hittat lite bra sidor jag ska använda mej av. Funderar på att spara ner det på datorn, och ta med mej datorn till skolan på fredag...utan att koppla upp mej på internet!!
Så kan jag sitta här och skriva istället. Tycker det är lättare än å skriva förhand, går framförallt mycket fortare.


Har laddat ner lite musik också, till våran resa till Sthlm, måste ju ha lite ny musik.
Blandannat sex and the city soundtrack, och någon dancechart skiva. Måsgte ladda ner filmen också, den var ju såå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback