Såå trött..


Idag är jag jättetrött.
Blåser hur mycket som helst, och jag ska snart sätta mej på cykeln till skolan.
Det går faktiskt fortare å cykla än å åka buss haha.

Har gjort klart nästan alla frågor till natukunskapen, var 2  stycken jag hade lite problem med, så ska fråga idag.
Igår var det Samhälla, har bestämt mitt intresseområde som jag ska göra ett stort arbete om, ska börja spåna om lite idéer senare också...

Ikväll ska jag jobba ett par timmar, tar allt man får. Men måste ju hinna med skolan också, det är de viktigaste.

Nee om man skulle  ta å åka iväg kanske...Skulle gärna sova ett par timmar till.
Ikväll ska jag nog lägga mej tidigt, börjar 07,30 på jobbet då.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

okej vad bra! =)

allt bra med dig idag?

2008-08-26 @ 10:52:01
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback