Passar perfekt


Jag var tvungen att byta kläder imorse, provade ett par jeans som jag inte haft på jättelänge. Jag har inte riktigt trivts i dom.
Men jag tänkte att jag skulle ge det en chans iallafall, och dom sitter perfekt, så otroligt sköna.
Det enda felet är att dom är lite för långa, så antingen ska jag gå till skräddaren å be dom sy upp dom, eller så frågar jag Daniels mamma, får se.

Är iallafall klar med natutkunskap arbetet, känns jättebra, ska bara finslipa lite.
Å eftersom de inte var någon engelska igår så letade jag upp läraren och frågade om hon hade något man kunde börja lite med, så jag fick låna en bok som jag ska läsa, värma upp lite, känner att det behövs.
Ska kanske börja med det nu, slutar inte förens om 40 minuter.


Kommentarer
Postat av: Amela

Bra jobbat! :) Skön känsla o komma i gammla jeans :)

2008-08-29 @ 18:24:58
URL: http://amav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback