Dusch

Har nyss duschat, så skönt.
Tycker inte om att duscha på kvällen, men ska jag duscha imorronbitti måste jag kliva upp så tidigt.




Seeg, väldigt seeg dag på jobbet, trodde aldrig att den skulle ta slut. Men det gjorde den.
Tog cykeln hem, var hemma i 15 minuter sen så cyklade jag upp och träffade Amela, och åt en jäättegod middag.
Hon åker till Umeå imorgon, och jag ska nog upp å hälsa på henne om ett tag :)


Har köpt lite roliga saker till skolan, ett pennfack med rosa hjärtan, lite pennor, och en överstrykspenna.
Block ska jag åka och köpa imorgon, en ryggsäck skulle också vara bra. Får se.
Ska på stan med min älskling på lördag och shoppa lite nya kläder.
Har tänkt mej lite mer baskläder, en skjorta, och jeans. Får se vad man kommer hem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback