Nykter


Ja jag var nykter igår, skönt å inte vara bakis idag. Andra är ju det, och bara ligger å sover hela tiden.
Jag vill åka på affären, köpa någon middagsmat, är sugen på wok...Hmm blir nog så :)

Hade kul till en början av kvällen igår, spelade sanning & konsekvens med dom här korten som finns å köpa.
Och jag har aldrig. Blev ju en del roliga saker.
Sen blev alla andra jättefulla och jag satt där nykter, var inte alls sugen på å dricka.









Imorgon ska jag ta mej ut å cykla en sväng, ska ner till secondhand affären och kolla om dom har någon fin sjal, eller bok eller något. Iofs köpte jag en bok där för någon vecka sen, men har ens inte öppnat den.
Jag om någon borde väl ha tid å läsa eller hur??

Nee ska försöka väcka Daniel så vi kan komma iväg någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback