Nu börjar...



Ja nu börjar min dag, då jag har slutat jobba :)
Tur att dagen gick fort, då jag kom imorse kändes det som att dagen aldrig skulle ta slut.

Underbart väder som vanligt, fast det blåser gansk mycket, men bara varma vindar så de gör ingenting.
Ska snart gå till furuparken, ska möta Daniel.
Men först ska jag göra mej iordning.
Jobbade bara i mjukisbyxor, och Daniels stora huvtröja idag.
Så man kan ju faktiskt göra sej lite finare haha.


Har ingen aning om vad som händer ikväll, Therese skulle ha fest, åsså var de några här i Torvalla som också skulle ha det.
Fast det känns som om jag lika gärna skulle kunna vara lugn, men men får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback