Frisören


Håret blev väldigt bra, toppade det ju bara lite och klippte upp det, syns inte så mycket men de känns att det är mycket fräschare nu :)
Ska tillbaka dit och göra blonda slingor igen....Precis som förra året.
Det var inte allt för dyrt där heller, så de blir väl inom de närmsta veckorna.

Sprang runt på stan idag och letade jeans, men hittar inga.
Kanske några från H&M, får se. Fast man kanske skulle satsa på å köpa klänningar å sånt istället nu då sommaren snart är här.

Drömde jättekonstiga drömmar imorse då jag hade somnat om.
Att jag och några fler hade stulit en bil och sen hamnade vi i fängelse, åsså att de va krig å grejjer. Usch.


Imorgon ska jag ta tag i träningen igen, haft ett litet långt uppehåll nu.
Men klockan 12 ska jag iväg på Challange, sen ska jag iväg å träffa mamma, och på kvällen ska jag följa med henne på kryddparty :) Det blir nog roligt.

Nu ska jag bara vänta på att Daniel kommer hem så ska vi göra middag.

Kommentarer
Postat av: Amela

Min telefon är helt cp bara så du vet! Har haft fullt upp idag så jag hann inte höra av mig... men du, om du kan så kom upp nästa helg.. för då är allt renoverat å färdigt så vi tänkte ha kalas då! =)

2008-04-01 @ 23:23:07
URL: http://amav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback