Cykel


Jag ville så gärna ha en cykel, så man kan cykla till jobbet eller bara ut å cykla då man har tråkigt.
Roligare å cykla än å vara ute å gå tycker jag :)
Har ju tänkt å köpa någon i framtiden innan sommaren, men så pratade jag med pappa igår och han sa att han hade fått en cykel av sin kusin.
Så den cykeln ska jag få ta. En gammal kärringcykel, passar mej perfekt.

Ska åka in till stan en sväng nu å kika, sen ska jag hämta cykeln och cykla tillbaka till torvalla.
Jättefint väder idag, strålande sol.

Imorgon ska jag iväg på, ja om man kan kalla det arbetsintervju, dom ringde från Herrardsgården i Lit och hon ville träffa mej och prata lite om hur mycket jag kan jobba å så.


image115

Kommentarer
Postat av: Madde

vad hände med hemtjänstjobbet i torvalla då? och cykla till lit? fy fan vad jobbigt...

2008-04-15 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback