Surströmming

Ikväll då jag skulle åka hem från jobbet så gick jag på tunnelbanan precis som vanligt. Åsså känner jag att de luktar äckligt, någon som spytt i vagnen eller nånting?
Så jag bytte vagn vid nästa station.

Ungefär 4 stationer innan jag var hemma så säger dom att alla måste gå av tåget p.g.a skadegörelse.
Väntade i 1 minut sen kom nästa tåg åsså säger chaffören "detta tåg går mot fruängen och vi hoppas det inte är någon surströmmingslukt på detta tåg".
Alltså var det någon som hade hett ut en surströmmingsburk i de första tåget. Så jääkla äckligt.
Dom hade ju gjort det med mening också, för tåget var 10 minuter försenat å så.
Folk som tycker om att förstöra?
Usch.


Har tagit på mej lite extra jobb,  på torsdag först dagen 07,30 - 15,30 sen kvällen 16-22,15.
Mycket pengar.
Ska kanske jobba någon dag extra nästa vecka också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback