speed of sound


Lyssnar på P3-star. coldplay, dom e så bra.
Brukar alltid lyssna på dom innan jag ska sova också.


Ja just det, var på intervju igår, vet ej hur det gick. men jag hoppas att det gick bra. Hon skulle ringa nästa vecka.
var gruppintervju så man hann ju inte prata så mycket om sig själv.
Sen fick vi göra ett matte-test på 1,5 minut också. Jag fick 2 fel av 20 tror jag att de va om de inte var mer, så de tyckte jag var bra =)

Nu ska jag snart in till stan å käka lunch, sen blir de träning.
Å sen väntar jobbet...Jipiiee.? nää.


Har varit å storhandlat idag, köpte lite frukt å så också, funderar på om jag ska unna mej fruktsallad å grädde eller glass ikväll efter jobbet. Får se.
Imorgon blir de utgång iallafall. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback