sjuk, sjukare

sjukast är jaag.
Näsan bara rinner hela tiden.
Har inte varit så roligt å jobba ikväll, men det har funkat, har snyttit mej typ 590 ggr haha :P

Ska till å göra mej iordning här, in och dricka lite öl med några kompisar.
Ska bli trevligt. Får väl se om förkylningen ger med sej tills imorgon.

Var vid rålambshovsparken förrut idag för friskis å svettis hade någon speciell dag där. Och då kunde man fylla i ett papper åsså fick man en veckas gratis träning. Man måste ju passa på ;)
Ska bara se till å bli frisk först.

Har köpt en ny väska, den fanns kvar, I love it.
2 nya klänningar, ett linne och ett halsband.
Måste ha nya stövlar, men har inte hittat några jag gillar riktigt.

Nu ska jag dricka upp mitt te sen ska jag börja göra mej iordning.
Puss...

Förresten, de bara regnar å regnar å regnar heeela tiden. Har spöööregnat i 4 timmar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback