Partyy..


Ja det blev lite party igår.
Tonnie ringde mej då jag satt på tunnelbanan från jobbet, så då gick jag av i stan istället för att åka hem, mötte upp han å Tessi, sprang på stan fikade lite å så. Sen kom jag med den bra idén att vi skulle gå ut å dricka öl på kvällen.
Så det gjorde vi, begav oss till Viper room eller som de heter nu Klubb blå.
Var dock inte så roligt folk där, men dom spelade bra musik och dom jag var med gjorde kvällen rolig ändå.
De blev jag tonnie, tessi och carro som gick ut till slut iallafall.
Kvällen slutade på Max, som vanligt..? ;P
Sen åkte vi hem till Tonnie, störigt folk på tunnelbanan jaadå. Som vanligt. Tonnie härmade mej typ halva vägen hem å de satt nån konstig människa bredvid mej som nää jag vet inte vad de var för fel på henne. Tydligen får man inte ha kul här heller.

Sov väl ungefär 2,5 timme sen ringde min klocka 06,20. Klädde på mej å sprang till tåget.
Jobbat hela dagen, har gått överraskande bra faktiskt. Har varit väldigt lugnt.
Ska jobba nästan hela veckan också. Är bara ledig på onsdag.

Imorgon ska vi åka å träna igen.
Åsså ska ja till de där som har hand om mina ansökningar till skolan. Eftersom de inte va öppet i fredags.
Nu ska jag göra mackor och sen kolla på Avsnitt 3 på Idol 2007 som jag laddat ner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback