Lugnt...


Ikväll har det varit  rätt lugnt på jobbet.
Är ju som sagt personalmöte imorgon och ikväll fick vi reda på att våran högsta chef ska vara med.
Får se vad hon säger, men vi har sagt att vi inte ska ta någon skit ifrån henne iallafall.
Det tycker jag låter som en bra ide.

Jag jobbar ju med 2 olika grupper eftersom jag jobbar så mycket extra, har räknat då september e slut har jag varit ledig i 4 dagar.
Men jag ska inte klaga.
Men iallafall och i den rätta gruppen jobbade jag idag, dom e rätt okej. Inte direkt mobbning där, men skitsnack på hög nivå.
Men i den andra gruppen den inte rätta där är det mobbning på hög nivå, det var i den jag jobbade igår då jag blev så jäkla ledsen.

Får se vad som händer imorgon. Kommer med en update på kvällen.
Ska på möte på mitt andra jobb där jag e värd också klockan 18. Ska bli kul =)

Köpte nya kläder idag, en kjol och en tröja, ska ha de imorgon, jag e så nöjd.




Hmm, jaja har sett i statistiken att de e ungefär 8-10 personer som läser min blogg varje dag.
Kan ni inte säga vilka ni är. Även fast jag vet vilka några är, som Malin, Sandra och någon till hehe.
Men skriv hej iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback