Jag mår inte bra

Nej det gör jag verkligen inte.
Och jag drack inte många öl igår, kände mej lite full redan efter 2, sen drack jag kanske 3 till eller något.
Vaknade imorse 10,45 och tyckte att klockan var alldeles för mycket.
Gick direkt till affären och köpte mat, tar typ bara 30 sek å gå till affären härifrån :)

Har nyss kollat på John tucker must die...Igen, så bra film.


Om 2 timmar ska jag iväg å jobba, och mitt huvud gör så ont.
Ska nog sova en halvtimme eller så tror jag.


Jag blir så less hyresvärden från förra lägenheten ringer mej hela jävla tiden, jag orkar inte mer nu. Kan dom bara sluta ringa.
Dom får väl reda ut de där själva, jag har städat lägenheten och lämnat tillbaka nyckeln, nu har inte jag med de där å göra något mer ajja. Ska sluta svara då dom ringer iallafall, men då lämnar dom bara röstmeddelanden, men ska sluta lyssna av dom också.
Usch.

Nää gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback